Összes oldalmegjelenítés

2011. október 26., szerda

Gesztenye torta


Hozzávalók: 
Tészta: 9 tojás, 8 kanál kristálycukor, 8 kanál liszt

Krém: 1 csomag vanília pudingpor, 4 dl tej, 25 dkg gesztenyemassza, 12,5 dkg Rama 1 csomag Bourbon vaníliás cukor pár csepp rumaroma 
Díszítés: 1 tojásfehérje, porcukor 

8 tojássárgáját felverem 8 kanál kristálycukorral, majd  beleforgatok 8 kanál lisztet és 9 tojásfehérjét.
Tepsiben megsütöm.

A krémhez 4 dl tejből elkészítem a főzött pudingot. Mikor langyosra hűl belekeverem robotgéppel a Rama-t, majd a gesztenyemasszát, a Bourbon vaníliás cukrot és egy kis rumaromát.
Majd ezzel a töltelékkel megtöltöm a kihűlt piskótát.

Én a tetejét porcukorral kikevert tojásfehérjével kentem meg.

Apu születésnapjára készítettem. Nem szoktam gesztenyés süteményeket készíteni, de ez a kedvence, ezért esett erre a választás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése