Összes oldalmegjelenítés

2011. október 26., szerda

Bagoly torta


Hozzávalók: Tésztához: 8 tojás, 8 ek. víz, 16 ek. porcukor, 16 ek. liszt Töltelékhez: 30 dkg babapiskóta, 10 dkg étcsoki, 7 dkg kakaó, ízlés szerint: vaníliás cukor, porcukor, kristálycukor, baracklekvár, rumaroma, tej, csoki (én pár kocka fehéret, és tejcsokit tettem bele)

Elkészítés:
Tojás sárgáját vízzel és a cukorral habosra keverem.
Hozzáadom a lisztet, majd beleforgatom a felvert tojásfehérjét.
A töltelékhez a hozzávalókat összegyúrjuk.

(Megjegyzés: A babapiskótát, az étcsokit és a kakaót kimértem, a többit ízlés szerint adagoltam bele.)

2008-ban unokaöcsém ballagására készítettem ezt a bagoly formájú tortát.
Az volt a kérése, hogy a kedvenc süteményét (Domino szelet) készítsem el.
A töltelék majdnem olyan mint a puncsszeleté, csak ebben van kakaó és csoki is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése